Zobrazeno 1 - 10
of 306
pro vyhledávání: '"Wilinska, M.E."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
de Beaufort, Carine, Schierloh, Ulrike, Thankamony, A., Ware, J., Wilinska, M.E., Fröhlich-Reiterer, E., Kapellen, T.M., Rami-Merhar, Hofer, S.E., Campbell, F.M., Bocchino, L.E., Lawton, J., Rioze, S., Hood, K., Frisch, M., Thiele, A., Allen, J., Boughton, C., Hovorka, R., Pit-Ten Cate, Ineke
Objective To evaluate the impact of CamAPS FX hybrid closed-loop automated insulin delivery (HCL) in very young children with type 1 diabetes (T1D) on caregivers’ well-being, fear of hypoglycemia and sleepiness. Research Design Multinational, open
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2658::594abd49b143e7e0b9ad763e1adb917d
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/52982
http://orbilu.uni.lu/handle/10993/52982
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.