Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Wiles, NJ"'
Autor:
Kessler, DS, MacNeil, SJ, Tallon, D, Lewis, G, Peters, TJ, Hollingworth, W, Round, J, Burns, A, Chew-Graham, CA, Anderson, IM, SHEPHERD, T, Campbell, J, Dickens, CM, Carter, M, Jenkinson, C, Macleod, U, Gibson, H, Davies, S, Wiles, NJ
Objective: To investigate the effectiveness of combining mirtazapine with Serotonin-Noradrenaline Reuptake Inhibitor (SNRI) or Selective Serotonin Reuptake Inhibitor (SSRI) antidepressants for patients in primary care who had not responded to an anti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a5c4102d49290b77b009e5052922fc36
https://eprints.keele.ac.uk/5400/1/20181003_ccg_resub.pdf
https://eprints.keele.ac.uk/5400/1/20181003_ccg_resub.pdf
BACKGROUND: Meta-analyses suggest that reboxetine may be less effective than other antidepressants. Such comparisons may be biased by lower adherence to reboxetine and subsequent handling of missing outcome data. This study illustrates how to adjust
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::58a46b63dccf2068458d7e207ad7c88f
https://doi.org/10.1017/s0033291714000221
https://doi.org/10.1017/s0033291714000221
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.