Zobrazeno 1 - 10
of 61
pro vyhledávání: '"Wilcox, K.C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilcox, K.C., Jeffery, J.V.
Publikováno v:
Reading and Writing: An Interdisciplinary Journal, 29(5), 903-928
This multiple case study investigated how the Common Core State Standards (CCSS) for writing and teacher evaluation system based in part on CCSS assessments might be influencing writing instruction in elementary schools. The sample included nine scho
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::60e8b1579f22c6e560cba569bff93a7c
http://hdl.handle.net/1887/43934
http://hdl.handle.net/1887/43934
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilcox, K.C., Jeffery, J.V.
Publikováno v:
English for Specific Purposes World, 38, 44-56
Since adolescent English language learners (ELLs) are facing increasing demands to engage in advanced disciplinary writing and this type of writing is oftentimes one of the most challenging academic tasks they encounter, this study investigated their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0e5c55e09bf56e716c79bf8f609607d4
https://hdl.handle.net/1887/43627
https://hdl.handle.net/1887/43627
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wilcox, K.C., Jeffery, J.V.
Publikováno v:
Research in the Teaching of English, 49(2), 168-176
While many adolescents in US school settings do not achieve basic levels of writing proficiency, new standards and assessments hold all students, regardless of academic performance history and language background, to higher standards for disciplinary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bc099807046745715e9b0265b6e479eb
http://hdl.handle.net/1887/43966
http://hdl.handle.net/1887/43966