Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Wikaire, Erena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wikaire, Erena, Doherty, Te Hirea
Publikováno v:
New Zealand Medical Journal; 10/20/2023, Vol. 136 Issue 1584, p73-83, 11p
Autor:
Curtis, Elana1 (AUTHOR) e.curtis@auckland.ac.nz, Wikaire, Erena1 (AUTHOR), Jiang, Yannan2 (AUTHOR), McMillan, Louise2 (AUTHOR), Loto, Robert1 (AUTHOR), Fonua, Sonia1 (AUTHOR), Herbert, Rowan1 (AUTHOR), Hori, Melissa1 (AUTHOR), Ko, Teri1 (AUTHOR), Newport, Rochelle1 (AUTHOR), Salter, David3 (AUTHOR), Wiles, Janine4 (AUTHOR), Airini5 (AUTHOR), Reid, Papaarangi1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. Feb2017, Vol. 42 Issue 1, p151-167. 17p.
Autor:
Wikaire, Erena, Harwood, Matire, Wikaire-Mackey, Kayla, Crengle, Sue, Brown, Rachel, Anderson, Anneka, Jansen, Rawiri McKree, Keenan, Rawiri, McKree Jansen, Rawiri
Publikováno v:
New Zealand Medical Journal; 4/01/2022, Vol. 135 Issue 1552, p112-119, 8p
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health, Vol 11, Iss 1, p 13 (2012)
Abstract Introduction Addressing the underrepresentation of indigenous health professionals is recognised internationally as being integral to overcoming indigenous health inequities. This literature review aims to identify 'best practice' for recrui
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2d55f11a3304b9796f37ebe3ab76518
Autor:
Curtis, Elana1 e.curtis@auckland.ac.nz, Wikaire, Erena1 e.wikaire@auckland.ac.nz, Yannan Jiang2 y.jiang@auckland.ac.nz, McMillan, Louise2 louise.mcmillan@auckland.ac.nz, Loto, Rob1 r.loto@auckland.ac.nz, Airini3 r.loto@auckland.ac.nz, Reid, Papaarangi1 p.reid@auckland.ac.nz
Publikováno v:
International Journal for Equity in Health. 2015, Vol. 14 Issue 1, p95-120. 26p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.