Zobrazeno 1 - 10
of 184
pro vyhledávání: '"Wijnen-Meijer, Marjo"'
Autor:
Wijnen-Meijer, Marjo
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 41, Iss 2, p Doc23 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c54bb274cff4d7aa481d436f676673d
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 40, Iss 6, p Doc72 (2023)
Aim: Expectations among medical students towards their future professional life are affected by intrinsic and extrinsic factors which may change during years of medical school. The aim of this study is to gain further insight into students’ expecta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d93e6bfe945b4c00bb9d6b77ed74d8ca
Advantages of learning objectives and the National Competence-based Catalogue of Learning Objectives
Autor:
Wijnen-Meijer, Marjo
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 40, Iss 5, p Doc65 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc07147a3cc748dd9a3ed1a5c32540dc
Autor:
Mosene, Katharina, Kleinesper, Celestine, Prokop, Georg, Caroli, Friedrich, Teufel, Daniel, Berberat, Pascal O., Wijnen-Meijer, Marjo
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 40, Iss 2, p Doc15 (2023)
The OPEN Hackathon of the Technical University of Munich (TUM) 2020 set out to address challenges and potential solutions for medical education at the School of Medicine to kick off the 2020/21 winter semester. The event lasted 36 hours, during which
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c58e849508be4c9280ac6df21d56f393
Autor:
Jedlicska, Nana, Rossmanith, Carolin, Lichtenberg, Sabrina, Srnová, Dagmara, Wijnen-Meijer, Marjo, Gartmeier, Martin, Berberat, Pascal O.
Publikováno v:
Medical Science Educator; Oct2024, Vol. 34 Issue 5, p1059-1069, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wijnen-Meijer, Marjo
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 39, Iss 1, p Doc14 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1e09947457dc473188b3fb0b1240f0f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dirmeier, Meike, Schick, Kristina, Lindemann, Kathleen, Bethenod, Larissa, Wijnen-Meijer, Marjo
Publikováno v:
Medical Science Educator; Aug2024, Vol. 34 Issue 4, p737-739, 3p
Autor:
Wijnen-Meijer, Marjo
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 5, p Doc97 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c146db710cf041a5876acee9ef25c76d