Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Wijnen L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Psychology, 115, 2, pp. 363-377
Journal of Educational Psychology, 115, 363-377
Journal of Educational Psychology, 115, 363-377
Contains fulltext : 246674.pdf (Publisher’s version ) (Open Access) School bullying is a clear violation of children's rights to a safe education and is a major concern among school professionals and parents. Many antibullying interventions focus o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6e461b57b4e4e017cdffafbe7b5baa46
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laninga-Wijnen, L., Harakeh, Z., Garandeau, C.F., Dijkstra, J. K, Veenstra, D. R, Vollebergh, W.A.M., Youth in Changing Cultural Contexts, Leerstoel Finkenauer, Leerstoel Vollebergh
Publikováno v:
Child Development
Child Development, 90, e637. Wiley-Blackwell
Child Development, 90(5), E637-E653. Wiley
Child Development, 90, e637. Wiley-Blackwell
Child Development, 90(5), E637-E653. Wiley
This research is part of the Social Network Analyses of Risk behavior in Early adolescence (SNARE) study. Participating centers of SNARE include the Department of Sociology of the University of Groningen and the Utrecht Centre for Child and Adolescen
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.