Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Wijnen, Frances M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ISSUE=33;TITLE=33rd International Congress for School Effectiveness and Improvement, ICSEI 2020
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::cae24283c3936ff7a7f57fd4a59c5ca4
https://research.utwente.nl/en/publications/primary-school-teachers-attitudes-towards-technology-use-and-stimulating-higherorder-thinking-development-of-two-questionnaires(d00213e9-c64f-4b28-b9f2-00ca43993d8f).html
https://research.utwente.nl/en/publications/primary-school-teachers-attitudes-towards-technology-use-and-stimulating-higherorder-thinking-development-of-two-questionnaires(d00213e9-c64f-4b28-b9f2-00ca43993d8f).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Leerkrachtattitudes t.o.v. technologie en hogere-orde denken: Ontwikkeling van twee meetinstrumenten
Publikováno v:
Onderwijs Research Dagen, ORD 2019
Dit paper presenteert de resultaten van een validatiestudie van twee vragenlijsten onder 256 basisschoolleerkrachten en 389 3e en 4e-jaars PABO-studenten (N= 645) voor het meten van leerkrachtattitudes t.o.v. (1) het gebruik van nieuwe technologie in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::13317241daba5c6d089980d05292f1a3
https://research.utwente.nl/en/publications/leerkrachtattitudes-tov-technologie-en-hogereorde-denken-ontwikkeling-van-twee-meetinstrumenten(8b2039ff-c64f-407e-8dcd-f402c4e53e10).html
https://research.utwente.nl/en/publications/leerkrachtattitudes-tov-technologie-en-hogereorde-denken-ontwikkeling-van-twee-meetinstrumenten(8b2039ff-c64f-407e-8dcd-f402c4e53e10).html
Autor:
Vouloutsi, V., Blancas, M., Zucca, R., Omedas, P., Reidsma, Dennis, Davison, Daniel Patrick, Charisi, Vasiliki, Wijnen, Frances M., van der Meij, Jan, Evers, Vanessa, Cameron, D., Fernando, S., Moore, R., Prescott, T., Mazzei, D., Pieroni, M., Cominelli, L., Garofalo, R., De Rossi, D., Verschure, P., Lepora, N.F., Mura, A., Mangan, M., Verschure, P.F.M.J., Desmulliez, M., Prescott, T.J.
Publikováno v:
Biomimetic and Biohybrid Systems ISBN: 9783319424163
Living Machines
Biomimetic and Biohybrid Systems: 5th International Conference, Living Machines 2016, Edinburgh, UK, July 19-22, 2016. Proceedings, 353-364
STARTPAGE=353;ENDPAGE=364;TITLE=Biomimetic and Biohybrid Systems
Living Machines
Biomimetic and Biohybrid Systems: 5th International Conference, Living Machines 2016, Edinburgh, UK, July 19-22, 2016. Proceedings, 353-364
STARTPAGE=353;ENDPAGE=364;TITLE=Biomimetic and Biohybrid Systems
Robots are gradually but steadily being introduced in our daily lives. A paramount application is that of education, where robots can assume the role of a tutor, a peer or simply a tool to help learners in a specific knowledge domain. Such endeavor p
Autor:
Davison, Daniel P., van der Meij, Jan, Wijnen, Frances M., Evers, Vanessa, Charisi, Vicky, Reidsma, Dennis
Publikováno v:
ACM/IEEE International Conference on Human-Robot Interaction; Mar2020, p63-72, 10p
Publikováno v:
Onderwijs Research Dagen, ORD 2018
In deze studie koppelen wij technologiegebruik door basisschoolleerkrachten aan hogere-orde denken (kritisch-, logisch-, en creatief denken) en richten wij ons op het inventariseren van de belangrijkste factoren die een rol spelen bij gebruik van tec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::fce847330108d30ab5aff45f1ead43b1
https://research.utwente.nl/en/publications/wanneer-zetten-basisschoolleerkrachten-technologie-in-om-hogereorde-denken-te-bevorderen(4fec4707-252c-40a0-969c-0988ffb8d815).html
https://research.utwente.nl/en/publications/wanneer-zetten-basisschoolleerkrachten-technologie-in-om-hogereorde-denken-te-bevorderen(4fec4707-252c-40a0-969c-0988ffb8d815).html
Publikováno v:
System Dynamics Review (Wiley). Oct-Dec2015, Vol. 31 Issue 4, p250-270. 21p.