Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Wihlborg, Monne"'
Autor:
Avery, Helen, Wihlborg, Monne
While higher education is expected to prepare students so they can reflect and act in relation with a changing world, many structural forces instead favour procedural learning. There are fundamental contradictions between the aim of independent think
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-21367
Autor:
Wihlborg, Monne, Björklund, Maria
Publikováno v:
International Journal of Caring Sciences; May-Aug2024, Vol. 17 Issue 2, p638-654, 17p
Publikováno v:
In Nurse Education Today February 2018 61:3-8
Autor:
Svensson, Lennart, Wihlborg, Monne
Publikováno v:
Higher Education, 2010 Dec 01. 60(6), 595-613.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40930313
Autor:
Svensson, Lennart, Wihlborg, Monne
Publikováno v:
Higher Education, 2007 Mar 01. 53(3), 279-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/29735056
Publikováno v:
International Journal of Migration, Health and Social Care, 2014, Vol. 10, Issue 3.
Autor:
Wihlborg, Monne, Avery, Helen
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 18, Iss 9372, p 9372 (2021)
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 18
Issue 17
International Journal of Environmental Research and Public Health
Volume 18
Issue 17
Global health challenges are likely to be aggravated in the coming years by rapid climate change and environmental degradation. To address the resulting health inequities, nurses need an integrated understanding of environmental and social determinan
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Teachers' Understanding of Internationalization as an Essential Part of Nursing Education in Sweden.
Autor:
Wihlborg, Monne1
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Nov2004, Vol. 48 Issue 5, p530-547. 18p.