Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Wight, Vanessa R."'
Autor:
Wight, Vanessa R.
Thesis (Ph. D.) -- University of Maryland, College Park, 2008.
Thesis research directed by: Dept. of Sociology. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Also available
Thesis research directed by: Dept. of Sociology. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Also available
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1903/8556
Autor:
Wight, Vanessa R., Raley, Sara B.
Publikováno v:
Social Indicators Research, 2009 Aug 01. 93(1), 197-202.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27734917
Publikováno v:
Social Forces, 2008 Sep 01. 87(1), 243-271.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20430856
Publikováno v:
Monthly Labor Review, 2007 May 01. 130(5), 27-36.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23806949
Publikováno v:
In Current Problems in Pediatric and Adolescent Health Care 2010 40(10):263-266
Publikováno v:
In Social Science Research 2009 38(4):792-809
This paper examined how the onset and timing of the transition to fatherhood affects the type and quality of young men's relationships with partners and parents. Data are drawn from the 1979 National Longitudinal Survey of Youth - Young Adult Survey
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::93f756b23902b7cd8276d5245d4394cf
https://europepmc.org/articles/PMC2903899/
https://europepmc.org/articles/PMC2903899/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.