Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Wiggins, Yolanda"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
IDE, MICHAEL ENKU, HARRINGTON, BLAIR, WIGGINS, YOLANDA, WHITWORTH, TANYA ROULEAU, GERSTEL, NAOMI
Publikováno v:
Gender and Society, 2018 Feb 01. 32(1), 5-33.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26597042
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Black Studies, 2011 Oct 01. 42(7), 1047-1079.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41304573
Autor:
Wiggins, Yolanda M
Publikováno v:
Masters Theses.
Student success has been understood primarily in the context of conventional classroom settings. Yet, despite the prevalence of pre-college programs in the lives of disadvantaged students, few studies explore how notions of success are conceptualized
Autor:
Wiggins, Yolanda
Many still view higher education as a meritocratic pathway to advantage. Yet debates are ongoing about whether and how higher education sustains race and class advantage or deters some talented youth from pursuing their educational and career aspirat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1ba85d40af8d3c60f4055931b0323329
Autor:
Wiggins, Yolanda M.
Publikováno v:
Conference Papers - American Sociological Association; 2019, p1-44, 44p
Autor:
Wiggins, Yolanda M
Student success has been understood primarily in the context of conventional classroom settings. Yet, despite the prevalence of pre-college programs in the lives of disadvantaged students, few studies explore how notions of success are conceptualized
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::173e3d574a72a141c5c0eb082f1349b1
Publikováno v:
Conference Papers - American Sociological Association; 2016, p1-34, 34p
Publikováno v:
Conference Papers - American Sociological Association; 2015, p1-35, 35p