Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"Wietecha Linda"'
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 4, Iss 1, p 31 (2010)
Abstract Background This retrospective database analysis used data from the Healthcare Cost and Utilization Project's Nationwide Inpatient Sample (NIS) to examine common primary diagnoses among children and adolescents hospitalized with a secondary d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d721f000383948fa8d251ebb09046ac4
Autor:
Rubin Richard, Greenbaum Michael, Gathercole Susan, Sumner Calvin R, Williams David, Hollandbeck Millie, Wietecha Linda
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 3, Iss 1, p 40 (2009)
Abstract Background The objective of this study was to assess the effects of atomoxetine on treating attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD), on reading performance, and on neurocognitive function in youth with ADHD and dyslexia (ADHD+D). Met
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e0d9ffc4fa44ff7b5a077da1ed5bf9e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wietecha, Linda A.1, Clemow, David B.1, Buchanan, Andrew S.1, Young, Joel L.2, Sarkis, Elias H.3, Findling, Robert L.4
Publikováno v:
CNS Neuroscience & Therapeutics. Jul2016, Vol. 22 Issue 7, p546-557. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.