Zobrazeno 1 - 10
of 178
pro vyhledávání: '"Wiesner, Christian"'
Autor:
Martinsone, Baiba, Jensen, Maria Therese, Wiesner, Christian, Zechner, Kerstin Angelika
Teachers worldwide experience significant stress and burnout, impacting their health and the education systems. Recognizing the importance of social, prosocial, and emotional skills in education adds to this complexity. The European Policy Experiment
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/90046
Autor:
Munz, Manuel1,2 (AUTHOR) manuel.munz@uksh.de, Wiesner, Christian Dirk3 (AUTHOR), Vollersen-Krekiehn, Meike2 (AUTHOR), Baving, Lioba2 (AUTHOR), Prehn-Kristensen, Alexander2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Brain Sciences (2076-3425). Sep2022, Vol. 12 Issue 9, p1182-1182. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Prehn-Kristensen, Alexander ⁎, Molzow, Ina, Förster, Alexandra, Siebenhühner, Nadine, Gesch, Maxime, Wiesner, Christian D., Baving, Lioba
Publikováno v:
In Biological Psychology February 2017 123:196-204
Autor:
Lorenzen, Anna a, ∗, 1, 2, Scholz-Hehn, Deborah a, 1, Wiesner, Christian D. a, Wolff, Stephan b, Bergmann, Til O. c, d, e, van Eimeren, Thilo f, g, Lentfer, Luisa a, Baving, Lioba a, Prehn-Kristensen, Alexander a
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research May 2016 76:121-127
Autor:
Wiesner, Christian Dirk1 (AUTHOR) wiesner@psychologie.uni-kiel.de, Meyer, Jennifer2 (AUTHOR), Lindner, Christoph3 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 10/1/2021, Vol. 16 Issue 10, p1-26. 26p.
Autor:
Pollak, Isabella, Stiehl, Katharina A. M., Birchwood, James, Schrank, Beate, Zechner, Kerstin Angelika, Wiesner, Christian, Woodcock, Kate Anne
Publikováno v:
Journal of Youth & Adolescence; Jan2024, Vol. 53 Issue 1, p89-116, 28p
Autor:
Wiesner, Christian D. a, ⁎, Pulst, Julika b, Krause, Fanny b, Elsner, Marike c, Baving, Lioba a, Pedersen, Anya b, Prehn-Kristensen, Alexander a, Göder, Robert c
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory July 2015 122:131-141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.