Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Wiertz C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conceptual blind spots persist when it comes to understanding the value of consumptive dimensions of participation, such as lurking, in online community. This article uses a practice-theoretical lens to conceptualize the consumptive moments of online
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::192e4d90f7f46da7f01450a23cbfe144
Autor:
Stokburger-Sauer, N. E., Wiertz, C.
Online consumption communities play a significant role in the life of many consumers. These communities remove temporal and spacial boundaries, allowing consumers to convene online to connect over a shared consumption interest anytime and from anywhe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::92647f8b9afbc3d074f727d6028631b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 33rd EMAC Conference, 127-128
STARTPAGE=127;ENDPAGE=128;TITLE=Proceedings of the 33rd EMAC Conference
STARTPAGE=127;ENDPAGE=128;TITLE=Proceedings of the 33rd EMAC Conference
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::75aa4056e4b41ac3596d6c1728eb754c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/77634ac9-c2b8-42a9-a62c-74ddc201cc19
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/77634ac9-c2b8-42a9-a62c-74ddc201cc19
Publikováno v:
Journal of Business Research, 57(4), 424-436. Elsevier Science
In today's technological environment, rapid advances have considerably increased the number of service delivery options available to companies. Consequently, in addition to the traditional network of channel intermediaries, many firms have establishe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::d3ceb5d96fe57f5c8d62eb633e425e49
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/4508b893-f83c-49b6-8cc7-9d6d681adfb1
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/4508b893-f83c-49b6-8cc7-9d6d681adfb1
Publikováno v:
Proceedings 10th Recent Advances in Retailing & Services Science Conference
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::5edbbbddfc85bd6d1bfd220b27bb751c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/f6427a9a-fefe-4fac-9fa2-870f8a1cf29c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/f6427a9a-fefe-4fac-9fa2-870f8a1cf29c