Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Wierda, R."'
Autor:
Pons, D., Trompet, S., de Craen, A. J. M., Thijssen, P. E., Quax, P. H. A., de Vries, M. R., Wierda, R. J., van den Elsen, P. J., Monraats, P. S., Ewing, M. M., Heijmans, B. T., Slagboom, P. E., Zwinderman, A. H., Doevendans, P. A. F. M., Tio, R. A., de Winter, R. J., de Maat, M. P. M., Iakoubova, O. A., Sattar, N., Shepherd, J., Westendorp, R. G. J., Jukema, J. W.
Publikováno v:
Heart; Vol 97
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Argumentation and health, 81-96
STARTPAGE=81;ENDPAGE=96;TITLE=Argumentation and health
STARTPAGE=81;ENDPAGE=96;TITLE=Argumentation and health
With direct-to-consumer advertisements (DTCA), pharmaceutical companies can market their prescription drugs directly to consumers. In order to properly study the argumentative aspects of these advertisements from a pragma-dialectical perspective, it
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::9db474d68c53ce17be05745d5fa4ab8e
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/directtoconsumer-advertisements-for-prescription-drugs-as-an-argumentative-activity-type(16695a9e-bd13-4531-896b-283c64f03eea).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/directtoconsumer-advertisements-for-prescription-drugs-as-an-argumentative-activity-type(16695a9e-bd13-4531-896b-283c64f03eea).html
Publikováno v:
Rubinelli, S, Wierda, R, Labrie, N & O'Keefe, D 2011, The problem of premissary relevance . in Artificial Intelligence and Health Communication-Papers from the AAAI Spring Symposium, Technical Report . vol. SS-11-01, pp. 53-56, 2011 AAAI Spring Symposium, Stanford, CA, United States, 21/03/11 .
Artificial Intelligence and Health Communication-Papers from the AAAI Spring Symposium, Technical Report, SS-11-01, 53-56
Scopus-Elsevier
Artificial Intelligence and Health Communication-Papers from the AAAI Spring Symposium, Technical Report, SS-11-01, 53-56
Scopus-Elsevier
This paper focuses on the issue of premissary relevance as a challenge faced in health promotion interventions. To promote attitude change and influence health behavior, it is crucial that we use premises that are relevant on an individual level. Rel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b287b2cea6086fd7c8795e277c2e7a66
https://hdl.handle.net/1871.1/f7de1516-7385-4789-97d0-71f8e74875c9
https://hdl.handle.net/1871.1/f7de1516-7385-4789-97d0-71f8e74875c9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kouroupetroglou, G., Oikonomidis, N., Bruce, A., O’sullivan, N., Bos-Wierda, R., Barendsen, R., Katerina Riviou, Deligiorgi, D.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::98e618b1d8e8eece6848ca8065696415
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84957600969&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84957600969&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.