Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Wiemer, Eric"'
Autor:
Wiemer, Eric C.1 (AUTHOR) ewiemer@purdue.edu, Riles, Julius Matthew2 (AUTHOR), Tewksbury, David3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. May2022, Vol. 66 Issue 2, p300-319. 20p. 2 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hoewe, Jennifer1 (AUTHOR) jhoewe@purdue.edu, Wiemer, Eric C.1 (AUTHOR), Adekunle, Tiwaladeoluwa1 (AUTHOR), Barton, Rachel1 (AUTHOR), Jett, Janel2 (AUTHOR), Pijanowski, Alexander2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Broadcasting & Electronic Media. Dec2020, Vol. 64 Issue 5, p672-692. 21p. 1 Diagram, 1 Chart, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-jmq-10.1177_10776990221142877 for Selection, Trust, and the Effects of Cable News Consumption by Jennifer Hoewe, Janel Jett, Amber Lusvardi and Eric Wiemer in Journalism & Mass Communication Quarterly
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::16ea989cdf92df3f271f2ec1f52f392e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wiemer, Eric C.
Work stoppages have had a recent upsurge in the American educational sector. Since 2018, teachers across the country have participated in record-breaking labor strikes using innovative communication technologies to skirt more traditional, offline org
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a3bbc0d4b3625c02c61268e76b9c1d79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.