Zobrazeno 1 - 10
of 97
pro vyhledávání: '"Widjaja, Felicia"'
Autor:
Wolf, Kimberly, Widjaja, Felicia, O'Keefe, Whitney, Chen, Yingtong, Breard, Michael, Parenteau, China, Keys, Jordan, Riemer, Richard, Hendren, Robert L.
Publikováno v:
In International Journal of Osteopathic Medicine March 2024 51
Autor:
Bent, Stephen *, Wahlberg, Jessica *, Chen, Yingtong *, Widjaja, Felicia *, McDonald, Michael G., Hendren, Robert L. *
Publikováno v:
In Seminars in Pediatric Neurology July 2020 34
Autor:
Bent, Stephen, Hendren, Robert L., Zandi, Tara, Law, Kiely, Choi, Jae-Eun, Widjaja, Felicia, Kalb, Luther, Nestle, Jay, Law, Paul
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry June 2014 53(6):658-666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2024 63(10) Supplement:S272-S272
Autor:
HOSSAIN, Bushra, BENES, Jazzy, BENT, Stephen, WIDJAJA, Felicia, PARENTEAU, China, HENDREN, Robert L.
Publikováno v:
Jounal of Health & Rehabilitation Sciences; Jul-Sep2023, Vol. 2 Issue 2, p30-39, 10p
Autor:
Hossain, Bushra, Chen, Yingtong, Bent, Stephen, Parenteau, China, Widjaja, Felicia, Haft, Stephanie L, Hoeft, Fumiko, Hendren, Robert L
Publikováno v:
Annals of dyslexia, vol 72, iss 1
Prior studies have suggested that grit and resilience predict both academic and career success. However, these qualities have not been examined in children with reading disorder (RD). We therefore investigated whether grit and resilience were associa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2a4f44d4723260b9576a1dd53a50974b
https://escholarship.org/uc/item/396651nw
https://escholarship.org/uc/item/396651nw
Autor:
Hossain, Bushra, Bent, Stephen, Parenteau, China, Widjaja, Felicia, Davis, Matthew, Hendren, Robert L.
Supplemental material, sj-docx-1-jad-10.1177_10870547221085493 for The Associations Between Sluggish Cognitive Tempo, Internalizing Symptoms, and Academic Performance in Children With Reading Disorder: A Longitudinal Cohort Study by Bushra Hossain, S
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::60400b16db401ae3fb1a708f8e83b542
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hossain, Bushra, Bent, Stephen, Widjaja, Felicia, Parenteau, China I., Pereira, Christa Watson, Gorno-Tempini, Marilu, Hendren, Robert L.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry October 2022 61(10) Supplement:S266-S266