Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Wickwar, S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Eye. Jul2015, Vol. 29 Issue 7, p951-957. 7p.
Autor:
Wickwar, S., McBain, H. B., Newman, S. P., Hirani, S. P., Dunlop, N., Flood, C., Hurt, C. S., Ezra, D. G.
Background\ud Blepharospasm and hemifacial spasm are debilitating conditions that significantly impact on patient quality of life. Cyclical treatment with botulinum toxin injections offers temporary relief, but the duration of treatment efficacy is v
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1bc625ded007237b8001fb73251417a9
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/13605/10/art%3A10.1186%2Fs13063-016-1263-y.pdf
https://openaccess.city.ac.uk/id/eprint/13605/10/art%3A10.1186%2Fs13063-016-1263-y.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wickwar, S., Buerkle, K., McBain, H. B., Kassoumeri, L., Ciciriello, S., Osborne, R., Wedderburn, L. R., Newman, S. P.
Publikováno v:
Paediatric Rheumatology
Background: Although Methotrexate (MTX) is one of the most commonly prescribed disease-modifying drugs in JIA no questionnaire exists that assesses the knowledge of parents about this drug. A 60-item questionnaire was recently developed to measure rh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::ef6361c6ce434126215c5393587c4edd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.