Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Whyte, Jess"'
Autor:
Whyte, Jess1 jessica.whyte@utoronto.ca, Walsh, Tessa2 tessa@webrecorder.org
Publikováno v:
Partnership: The Canadian Journal of Library & Information Practice & Research. 2024, Vol. 19 Issue 1, p1-26. 26p.
Autor:
Hujaleh, Hafsah, Whyte, Jess
Publikováno v:
RBM: A Journal of Rare Books, Manuscripts, & Cultural Heritage. Spring2024, Vol. 25 Issue 1, p39-49. 11p.
This panel will discuss the challenges and advantages of establishing centralized digital preservation intake services at large and distributed institutions. Each panelist will present from a different stage of implementation, offering distinct pe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9bc2921193680a2088787fdbdcc897eb
Autor:
Whyte, Jess, Sommers, Emily
This poster evaluates the challenges and successes of implementing UTransfer, a cloud-based transfer service to acquire digital records at the University of Toronto Archives & Records Management Services (UTARMS) using the open-source application own
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e16f3eca24bd9557ecd05f107626bd8c
Autor:
Davis, Corey, Breton, Carrie, Brigham, Doug, Dickson, Rebecca, Echols, Evan, Hurley, Grant, Knazook, Beth, Nappert, Mireille, Wilson, Lee, Whyte, Jess
Le présent rapport détaille une recommandation en matière de préservation pour l’application Dataverse deScholars Portal,soit de connecter les dépôts Dataverse des abonnés institutionnels à une plateforme de stockage à long terme robuste e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c2f9464af491295c7150d2828c26a9a8
Autor:
Whyte, Jess
Publikováno v:
JCDL/DL: International Conference on Digital Libraries; 2017, p323-325, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whyte, Jess
Publikováno v:
Arena Journal; 2006, Issue 25/26, p123-135, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.