Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Whole class discussions"'
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 12, Issue 2, pp. 139-151.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-02-2022-0022
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Social Interaction, Vol 2, Iss 2 (2020)
This article analyses teacher conduct around episodes of subsequent student contributions during whole-class discussions. We scrutinised the teachers’ facilitating role in these episodes by systematically analysing their verbal as well as bodily co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/434c4e0fee0a42be9d2038d9fbfa7b64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mathematics Teacher Educator, 2016 Sep 01. 5(1), 8-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.5951/mathteaceduc.5.1.0008