Zobrazeno 1 - 10
of 605
pro vyhledávání: '"Whole Number"'
Autor:
Craig Pournara, Lynn Bowie
Publikováno v:
South African Journal of Childhood Education, Vol 13, Iss 1, Pp e1-e11 (2023)
Background: Poor mathematics performance in South Africa is well known. The COVID-19 pandemic was expected to exacerbate the situation. Aim: To investigate Grade 7 learners’ mathematical knowledge at the end of primary school and to compare mathem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc08fa2daedf40fc88d647470b01b935
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Soo Jin Lee, Jaehong Shin
Publikováno v:
Journal of Educational Research in Mathematics, Vol 30, Iss 2, Pp 245-279 (2020)
The aim of this study is to analyze students’ units-coordinating activities and operations in their proportion problem solving, and to investigate how quantitative structures corresponding to ratios are constructed with different levels of units co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc52c625ff8c497aa9056a459761ceac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Psychologica, Vol 213, Iss , Pp 103248- (2021)
Fractions are crucial, from math and science education to daily activities, but they are hard. A puzzling aspect of fractions is that people over-rely on the numerator when comparing a pair of fractions. Previous work has considered this numerator bi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b71acb2383f54d118615ab9bb25b97e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ledger, Vol 5 (2020)
Cryptocurrency, and especially Bitcoin, has struggled to gain recognition as a legitimate currency from governments, financial institutions, and consumers. This has occurred because many analysts and consumers believe that Bitcoin is not a stable and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e65db67c2e9a4794bd557fc9c13163e1