Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Whitley, Sarah C"'
Autor:
Whitley, Sarah C.1 (AUTHOR) sarah.whitleyc@uga.edu, Chakravarty, Anindita2 (AUTHOR) achakra@uga.edu, Wang, Pengyuan3 (AUTHOR) pengyuan@uga.edu
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan2025, Vol. 89 Issue 1, p77-93. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Research, 2018 Dec 01. 45(4), 710-724.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27030217
Autor:
Whitley, Sarah C.1 Sarah.WhitleyC@uga.edu, Garcia-Rada, Ximena2, Bardhi, Fleura3, Ariely, Dan4, Morewedge, Carey K.5
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology (John Wiley & Sons, Inc. ). Apr2022, Vol. 32 Issue 2, p211-231. 21p.
Publikováno v:
Marketing News. Fall2024, Vol. 58 Issue 4, p29-30. 2p. 2 Color Photographs.
Publikováno v:
Harvard Business Review Digital Articles. 6/27/2018, p2-5. 4p.
Publikováno v:
Harvard Business School Cases. Mar 01, 2022, p1-1030. 1030p.
Publikováno v:
Harvard Business School Cases. Jun 01, 2018, p1. 1030p.
Autor:
Whitley, Sarah Catherine
The present research examines how hedonic and utilitarian purchase motivations influence consumers’ perceptions of their product preferences and the resulting number of options they wish to consider when making a purchase. Experimental study result
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/30069