Zobrazeno 1 - 10
of 141
pro vyhledávání: '"Whiteside, Stephen P. H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whiteside, Stephen P. H.1 (AUTHOR) whiteside.stephen@mayo.edu, Sawchuk, Nicholas R.1 (AUTHOR), Brennan, Elle1 (AUTHOR), Lebow, Jocelyn R.1 (AUTHOR), Sawchuk, Craig N.1 (AUTHOR), Biggs, Bridget K.1 (AUTHOR), Dammann, Julie E.1 (AUTHOR), Tiede, Michael S.1 (AUTHOR), Hofschulte, Deanna R.1 (AUTHOR), Reneson‐Feeder, Stephanie1 (AUTHOR), Cunningham, Megan1 (AUTHOR), Allison, M. LeMahieu1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Oct2023, Vol. 79 Issue 10, p2251-2269. 19p. 7 Charts.
Publikováno v:
Child Psychiatry & Human Development; Dec2024, Vol. 55 Issue 6, p1611-1619, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whiteside, Stephen P. H.1 (AUTHOR) whiteside.stephen@mayo.edu, Sim, Leslie A.1 (AUTHOR), Morrow, Allison S.2 (AUTHOR), Farah, Wigdan H.2 (AUTHOR), Hilliker, Daniel R.1 (AUTHOR), Murad, M. Hassan2 (AUTHOR), Wang, Zhen2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Child & Family Psychology Review. Mar2020, Vol. 23 Issue 1, p102-121. 20p. 5 Charts, 1 Graph.