Zobrazeno 1 - 10
of 153
pro vyhledávání: '"White NE"'
Autor:
Parmar, An, Peacock, T., Bavdaz, M., Hasinger, G., Arnaud, M., Xavier Barcons, Barret, D., Blanchard, A., Bohringer, H., Cappi, M., Comastri, A., Courvoisier, T., Fabian, Ac, Griffiths, R., Malaguti, P., Mason, Ko, Ohashi, T., Paerels, F., Piro, L., Schmitt, J., Klis, M., Ward, M., White, Ne, Malaguti, G., Palumbo, Ggc
Publikováno v:
ResearcherID
X-ray Astronomy: Stellar Endpoints, AGN, and the Diffuse X-ray Background: Bologna, Italy, 6-10 September 1999, 842-845
STARTPAGE=842;ENDPAGE=845;TITLE=X-ray Astronomy: Stellar Endpoints, AGN, and the Diffuse X-ray Background
NASA Astrophysics Data System
X-ray Astronomy: Stellar Endpoints, AGN, and the Diffuse X-ray Background: Bologna, Italy, 6-10 September 1999, 842-845
STARTPAGE=842;ENDPAGE=845;TITLE=X-ray Astronomy: Stellar Endpoints, AGN, and the Diffuse X-ray Background
NASA Astrophysics Data System
XEUS is under study by ESA as part of the Horizon 2000+ program to utilize the International Space Station (ISS) for astronomical applications. XEUS will be a long-term X-ray observatory with an initial mirror area of 6 m2 at 1 keV that will be grown
Publikováno v:
Nurse Educator. 15:16-19
Educational accountability requires examination and justification of curriculum elements that will promote critical thinking skills. The authors review theoretical components of critical thinking and provides four examples of teaching strategies used
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.