Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"White, Rhianna"'
Autor:
White, Rhianna1, Livingston, Lucy A.2,3,4, Taylor, Emily C.1, Close, Scarlett A. D.1, Shah, Punit1, Callan, Mitchell J.1
Publikováno v:
Journal of Autism & Developmental Disorders. Jul2023, Vol. 53 Issue 7, p2680-2688. 9p. 8 Charts.
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2021 64
Autor:
Russell, Ginny, Stapley, Sal, Newlove-Delgado, Tamsin, Salmon, Andrew, White, Rhianna, Warren, Fiona, Pearson, Anita, Ford, Tamsin
BACKGROUND: Autism spectrum disorder is a diagnosis that is increasingly applied; however, previous studies have conflicting findings whether rates of diagnosis rates continue to grow in the UK. This study tested whether the proportion of people rece
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e71461221a84f5e1530817679b7c2c12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Table S1. Data extracted from each included study is presented in this table. Data extracted included the total number of participants and number of participants with ASD, mean age gender ratios, sub-field of study and method of case ascertainment. (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::044d266a9375502f131f644199e7e113
Supplemental citation list of included studies. (DOCX 56 kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::49699013932dc9b679236a47b2a1433d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carls-Diamante, Sidney1 sidney.carls-diamante@uni-konstanz.de, Laciny, Alice2 alice.laciny@nhm-wien.ac.at
Publikováno v:
Logoi. Jan-Jun2024, Issue 45, p88-114. 27p.
Autor:
White, Rhianna, Barreto, Manuela, Harrington, Jean, Kapp, Steven K, Hayes, Jennie, Russell, Ginny
Supplemental material, AUT887625_Supplemental_material for Is disclosing an autism spectrum disorder in school associated with reduced stigmatization? by Rhianna White, Manuela Barreto, Jean Harrington, Steven K Kapp, Jennie Hayes and Ginny Russell i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bd815b87b59b1fe688cdc510883d88f9