Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"White, Lars O."'
Publikováno v:
Developmental Science; Nov2024, Vol. 27 Issue 6, p1-17, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
White, Lars O.1 (AUTHOR) white@medizin.uni-leipzig.de, Bornemann, Boris2 (AUTHOR), Crowley, Michael J.3 (AUTHOR), Sticca, Fabio4 (AUTHOR), Vrtička, Pascal2,5 (AUTHOR), Stadelmann, Stephanie1 (AUTHOR), Otto, Yvonne1 (AUTHOR), Klein, Annette M.1,6 (AUTHOR), von Klitzing, Kai1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jul/Aug2021, Vol. 92 Issue 4, p1274-1290. 17p. 1 Diagram, 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
White, Lars O., Klein, Annette M., von Klitzing, Kai, Graneist, Alice, Otto, Yvonne, Hill, Jonathan, Over, Harriet, Fonagy, Peter, Crowley, Michael J.
Publikováno v:
Front. Psychol. 7:1926. doi: 10.3389/fpsyg.2016.01926
Much is known about when children acquire an understanding of mental states, but few, if any, experiments identify social contexts in which children tend to use this capacity and dispositions that influence its usage. Social exclusion is a common sit
Externí odkaz:
https://ul.qucosa.de/id/qucosa%3A15258
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A15258/attachment/ATT-0/
https://ul.qucosa.de/api/qucosa%3A15258/attachment/ATT-0/
Autor:
White, Lars O., Klein, Annette M., von Klitzing, Kai, Graneist, Alice, Otto, Yvonne, Hill, Jonathan, Over, Harriet, Fonagy, Peter, Crowley, Michael J.
Publikováno v:
Front. Psychol. 7:1926. doi: 10.3389/fpsyg.2016.01926
Much is known about when children acquire an understanding of mental states, but few, if any, experiments identify social contexts in which children tend to use this capacity and dispositions that influence its usage. Social exclusion is a common sit
Autor:
White, Lars O., Müller, Zarah, Schlesier-Michel, Andrea, Radeloff, Daniel, von Klitzing, Kai, Keil, Jan
Publikováno v:
Kindheit & Entwicklung; Apr2023, Vol. 32 Issue 2, p95-106, 12p