Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Whillier, S"'
Autor:
Moore, C, Whillier, S, Funabashi, M, De Carvalho, D, Adams, J, Fernandez, M, Giuriato, R, Swain, M
ObjectiveTo explore the self-perceived preparedness and clinical proficiency in headache diagnosis and management of Australian chiropractic students in senior years of study.MethodsAustralian chiropractic students in the 4th (n = 134) and 5th year (
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::f21954cc9c89f54facb77d5053b001b2
https://hdl.handle.net/10453/148133
https://hdl.handle.net/10453/148133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::12cb2b9122ffc35e8add5ed986e3cbc6
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84894435045&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84894435045&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.