Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Whetung, Cliff"'
Autor:
Gonzales, Ernest, author, Morrow-Howell, Nancy, author, Angel, Jacqueline L., author, Fredman, Lisa, author, Marchiondo, Lisa A, author, Harootyan, Robert, author, Choi, Jasmin, author, Choudhury, Nandini, author, Carolan, Kelsi, author, Lee, Kathy, author, Tan, Erwin, author, Yu, Patricia, author, Shea, Emily, author, Whetung, Cliff, author, Matz, Christina, author
Publikováno v:
Social Work and the Grand Challenge of Ending Racism : Concepts, Theory, and Evidence Based Approaches, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197674949.003.0009
Autor:
Gonzales, Ernest, author, Matz, Christina, author, Morrow-Howell, Nancy, author, Lai, Patrick Ho Lam, author, Whetung, Cliff, author, Zingg, Emma, author, Keating, Erin, author, James, Jacquelyn B., author, Putnam, Michelle, author
Publikováno v:
Grand Challenges for Social Work and Society, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197608043.003.0008
Autor:
Whetung, Cliff
Publikováno v:
Generations; Winter2023/2024, Vol. 47 Issue 4, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Innovation in Aging
This PRISMA informed scoping review sought to understand the longitudinal association between workplace demands with cognitive health; and to review how race and ethnicity are investigated in this area of research and evidence of moderating effects.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.