Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"Whelan, Alison"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leat, David, Whelan, Alison
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:132-141
Autor:
Jack, Barbara A., O'Brien, Mary R., Kirton, Jennifer A., Marley, Kate, Whelan, Alison, Baldry, Catherine R., Groves, Karen E.
Publikováno v:
In Nurse Education Today December 2013 33(12):1550-1556
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Satar, Müge, Seedhouse, Paul, Kharrufa, Ahmed, Dodds, Colin, Ganassin, Sara, Whelan, Alison, Sidorova, Anna, Spazheva, Irina, Dooly, Melinda, Peña, Johanna Buitrago, Akcan, Sumru, Erçetin, Gülcan, Haznedar, Belma, Elifcan Öztekin, Kotilainen, Lari, Kurhila, Salla
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d896c10f529d1763f6631df4be30cd12
Autor:
Hill, D. Ashley, Ivanovich, Jennifer, Priest, John R., Gurnett, Christina A., Dehner, Louis P., Desruisseau, David, Jarzembowski, Jason A., Wikenheiser-Brokamp, Kathryn A., Suarez, Brian K., Whelan, Alison J., Williams, Gretchen, Bracamontes, Dawn, Messinger, Yoav, Goodfellow, Paul J.
Publikováno v:
Science, 2009 Aug . 325(5943), 965-965.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20544356
Autor:
Kelly, Daniel P., Whelan, Alison J., Ogden, Moira L., Alpers, Ruth, Zhang, Zhifang, Bellus, Gary, Gregersen, Niels, Dorland, L., Strauss, Arnold W.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1990 Dec 01. 87(23), 9236-9240.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2355796
Autor:
Ricotta, Daniel N., Richards, Jeremy B., Atkins, K. Meredith, Hayes, Margaret M., McOwen, Katherine, Soffler, Morgan I., Tibbles, Carrie D., Whelan, Alison J., Schwartzstein, Richard M.
Publikováno v:
Teaching & Learning in Medicine; Oct-Dec2022, Vol. 34 Issue 5, p530-540, 11p