Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Wheel slip estimation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Symmetry, Vol 10, Iss 5, p 149 (2018)
A novel approach is proposed for the path tracking of a Wheeled Mobile Robot (WMR) in the presence of an unknown lateral slip. Much of the existing work has assumed pure rolling conditions between the wheel and ground. Under the pure rolling conditio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0c2bb9be30e2405bbeb393f3bb2258f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Control Engineering Practice. 117:104950
As of today, most aircraft are endowed with Anti-lock Braking Systems that are active during landings and rejected take-off manoeuvres, ensuring the maximum exploitation of road-friction capability. Due to strict certification issues, the braking con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Symmetry; Volume 10; Issue 5; Pages: 149
Symmetry, Vol 10, Iss 5, p 149 (2018)
Symmetry, Vol 10, Iss 5, p 149 (2018)
A novel approach is proposed for the path tracking of a Wheeled Mobile Robot (WMR) in the presence of an unknown lateral slip. Much of the existing work has assumed pure rolling conditions between the wheel and ground. Under the pure rolling conditio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Vehicle Design
International Journal of Vehicle Design, Inderscience, 2008, 48 (3-4), pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, Inderscience, 2008, 48, pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, Inderscience, 2008
International Journal of Vehicle Design, 2008, 48, pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, 2008, 48 (3-4), pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, 2008
International Journal of Vehicle Design, Inderscience, 2008, 48 (3-4), pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, Inderscience, 2008, 48, pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, Inderscience, 2008
International Journal of Vehicle Design, 2008, 48, pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, 2008, 48 (3-4), pp.190-207. ⟨10.1504/IJVD.2008.022576⟩
International Journal of Vehicle Design, 2008
International audience; This paper uses second-order sliding mode observers to build up an estimation scheme allowing to identify the tire longitudinal equivalent stiffness and the effective wheel radius using the existing ABS angular sensors. This e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::158f360afed4200847608222ed066b98
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01741315/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01741315/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.