Zobrazeno 1 - 10
of 366
pro vyhledávání: '"Wheel alignment"'
Publikováno v:
Jixie qiangdu, Vol 44, Pp 649-657 (2022)
The comprehensive performance of suspension directly affects the handling stability and riding comfort of the vehicle. The suspension performance of a domestic vehicle was verified. By using ADAMS/car software, the front suspension model with flexibl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/30ca70cf8d5342b1be7b858f08cdd772
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 15, p 7502 (2022)
Active tilting vehicles tilt to the inside of the corner when the vehicle is steering. The tilting motion improves the steering and roll stability of the vehicle. The steering mechanism and the tilting mechanism of the vehicle are connected in parall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/404c1ce7312045028b676c2213637c63
Publikováno v:
Journal of Stress Analysis, Vol 3, Iss 1, Pp 21-33 (2018)
The present paper investigates the effect of changes in wheel primary angles such as Camber and Toe angles on the fatigue life of vehicle steering knuckle under multi-input random non-proportional 3D stress components. In order to develop real loadin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a18ad93cfb74bc2baaeeaebd3ad3f71
Autor:
Seong Han Kim, Kang In Lee
Publikováno v:
Sensors, Vol 20, Iss 6, p 1648 (2020)
Vehicle wheel alignment inspection is generally carried out using a computer vision-based system. Due to its inspection mechanism using four wheel centers, the computer vision-based system cannot be applied to the wheel alignment inspection of suspen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1148604799d74629bde471fbdfd67911
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal on Interactive Design and Manufacturing (IJIDeM). 15:681-694
In order to solve the adverse effect on wheel-hubdriven electric vehicle ride comfort caused by the introduction of hub motor, a three-step screening method is proposed to match and optimize the hard point parameters of vehicle suspension. First, a m