Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Whatley, Mary"'
Publikováno v:
Metacognition & Learning; Dec2025, Vol. 20 Issue 1, p1-31, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Whatley, Mary C.1 (AUTHOR) mcwhatley@ucla.edu, Schwartz, Shawn T.1 (AUTHOR), Block, Jessica B.1 (AUTHOR), Castel, Alan D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Applied Cognitive Psychology. Sep2023, Vol. 37 Issue 5, p904-918. 15p. 1 Color Photograph, 3 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Whatley, Mary C., author, Murphy, Dillon H., author, Silaj, Katie M., author, Castel, Alan D., author
Publikováno v:
Multiple Pathways of Cognitive Aging : Motivational and Contextual Influences, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197528976.003.0003
Autor:
Whatley, Mary C.1 mcwhatley@ucla.edu, Castel, Alan D.1
Publikováno v:
Memory & Cognition. Apr2022, Vol. 50 Issue 3, p601-616. 16p.
Autor:
Whatley, Mary C.1 mcwhatley@ucla.edu, Castel, Alan D.1
Publikováno v:
Educational Gerontology. Dec2020, Vol. 46 Issue 12, p785-795. 11p. 1 Chart, 3 Graphs.
Recent research shows that trait curiosity may decline across the lifespan (Chu, Tsai, & Fung, 2020; Robinson, Demetre, & Litman, 2016). However, data from existing datasets also suggest that older adults may actually be more curious than younger adu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::eb96a9fe3ef59fc81f89558e0ec0573c
Supplement Material, sj-pdf-1-ggm-10.1177_23337214221082763 for The Influence of Emotional Framing and Graph Complexity on Biases in Graphical Memory for COVID-19 Data in a Lifespan Sample by Ouxun Jiang, Mary C. Whatley, and Alan D. Castel in Geront
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d4131e0ebb4734ee39ffb2954d950998
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.