Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Wey G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract The stigma of mental illness is a form of negative judgmental knowledge and is a barrier to individual seeking treatment. Contact-based educational interventions with first-person perspective (1PP) combined with immersive virtual reality (IV
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11f341c075b44849b139ef8b3ad0ed6c
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 6, Iss 5, p e28072 (2022)
BackgroundPublic stigma against depression contributes to low employment rates among individuals with depression. Contact-based educational (CBE) interventions have been shown to reduce this public stigma. ObjectiveWe investigated the ability of our
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/deadafa936a54d5aa5afad9b37fea530
In der Automobilindustrie ist eine Tendenz zum "Single-Sourcing" in Verknüpfung mit Just-in-Time-Konzepten vorherrschend. An die Zulieferindustrie ergeben sich daraus Forderungen nach einer verbesserten Zuverlässigkeit der Produkte, nach dauerhaft
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::81d9f27f3217eb81ae6d3ab4250ef37c
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/194682
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/194682
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wey, G. J.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Power Apparatus & Systems; 1965, Vol. 84 Issue 3, p224-228, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.