Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Weston, Jack"'
We introduce ParaBLEU, a paraphrase representation learning model and evaluation metric for text generation. Unlike previous approaches, ParaBLEU learns to understand paraphrasis using generative conditioning as a pretraining objective. ParaBLEU corr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.08251
Publikováno v:
Proceedings of the 38th International Conference on Machine Learning, ICML 2021, 18-24 July 2021, Virtual Event. Proceedings of Machine Learning Research 139, PMLR 2021
We propose a method for learning de-identified prosody representations from raw audio using a contrastive self-supervised signal. Whereas prior work has relied on conditioning models on bottlenecks, we introduce a set of inductive biases that exploit
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.08248
We introduce BlaBla, an open-source Python library for extracting linguistic features with proven clinical relevance to neurological and psychiatric diseases across many languages. BlaBla is a unifying framework for accelerating and simplifying clini
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.10219
We introduce Surfboard, an open-source Python library for extracting audio features with application to the medical domain. Surfboard is written with the aim of addressing pain points of existing libraries and facilitating joint use with modern machi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.08848
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weston, Jack
Publikováno v:
The Radical Teacher, 2019 Jan 01(113), 12-13.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48694688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Alzheimer's & Dementia: The Journal of the Alzheimer's Association; Dec2023 Supplement 11, Vol. 19 Issue 11, p1-3, 3p