Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Westerberg, Lauren"'
Autor:
Hornburg, Caroline Byrd, King, Yemimah A., Westerberg, Lauren, Schmitt, Sara A., Purpura, David J.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology August 2024 244
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology October 2022 222
Autor:
Westerberg, Lauren *, Litkowski, Ellen, Finders, Jennifer K., Gerde, Hope K., Duncan, Robert J., Schmitt, Sara A., Purpura, David J.
Publikováno v:
In Cognitive Development January-March 2021 57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Learning, Culture and Social Interaction June 2019 21:124-135
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Closser, Avery, Westerberg, Lauren, Geer, Elyssa, Purpura, David, Duncan, Robert, Schmitt, Sara
Spatial skills are both important and malleable: they predict STEM achievement and can be developed through training and interventions (see Uttal et al., 2013 for a review). Even children’s exposure to play with spatial activities predicts performa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::4c11471565400dad8f1c74e858045f90
Autor:
Purpura, David, O'Rear, Connor, Ellis, Alexa, Logan, Jessica, King, Yemimah, Westerberg, Lauren, Cosso, Jimena, Zippert, Erica, Napoli, Amy, Hornburg, Caroline, Schmitt, Sara, Dobbs-Oates, Jennifer
Children’s early understanding of mathematics provides a foundation for later success in school. Identifying ways to enhance mathematical instruction is crucial to understanding the ideal ways to promote academic success. Previous work has identifi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6116ce4204db69fae6791e9c4e5b1d05
Autor:
Vandermaas-Peeler, Maureen1 vanderma@elon.edu, Westerberg, Lauren1, Fleishman, Hailey1, Sands, Kaitlin1, Mischka, Melissa1
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Dec2018, Vol. 26 Issue 4, p369-386. 18p. 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.