Zobrazeno 1 - 10
of 482
pro vyhledávání: '"West, David P."'
In this demo, we present AERA Chat, an automated and explainable educational assessment system designed for interactive and visual evaluations of student responses. This system leverages large language models (LLMs) to generate automated marking and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.13381
Generating rationales that justify scoring decisions has emerged as a promising approach to enhance explainability in the development of automated scoring systems. However, the scarcity of publicly available rationale data and the high cost of annota
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.09507
Autor:
Li, Jiazheng, Xu, Hainiu, Sun, Zhaoyue, Zhou, Yuxiang, West, David, Aloisi, Cesare, He, Yulan
Generating rationales that justify scoring decisions has been a promising way to facilitate explainability in automated scoring systems. However, existing methods do not match the accuracy of classifier-based methods. Plus, the generated rationales o
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2406.19949
Providing explainable and faithful feedback is crucial for automated student answer assessment. In this paper, we introduce a novel framework that explores using ChatGPT, a cutting-edge large language model, for the concurrent tasks of student answer
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.12962
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.