Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Wesely, Julia"'
Autor:
Wesely, Julia
Water governance in South Africa is challenged by natural as well as socially constructed water scarcity. 15 years after the transition from Apartheid to the new democratic era, this paper shows that water resources are still distributed along racial
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-41217
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wesely, Julia, Allen, Adriana
Publikováno v:
Urban Planning, 4, 4, 139-151, Towards Transformative Practice Frameworks: Planners, Professional Agency and Sustainable Urbanism
Urban planning as a networked field of governance can be an essential contributor for de-colonising planning education and shaping pathways to urban equality. Educating planners with the capabilities to address complex socio-economic, environmental a
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/66532
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educação & Realidade [Education & Reality]; Vol. 46 No. 4 (2021)
Educação & Realidade; v. 46 n. 4 (2021)
Educação & Realidade
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Educação & Realidade, Vol 46, Iss 4 (2022)
Educação & Realidade; v. 46 n. 4 (2021)
Educação & Realidade
Universidade Federal do Rio Grande do Sul (UFRGS)
instacron:UFRGS
Educação & Realidade, Vol 46, Iss 4 (2022)
This paper explores how and why pedagogues within universities can and need to work as ‘one amongst many’ to advance critical pedagogies for urban equality. The discussion draws on two contrasting experiences: the networked schools of the Habitat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::ae64c37fd77675a4fadffaf0d22e29b8
https://seer.ufrgs.br/index.php/educacaoerealidade/article/view/118080
https://seer.ufrgs.br/index.php/educacaoerealidade/article/view/118080
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Allen, Adriana (AUTHOR), Wesely, Julia (AUTHOR), Blanes, Paola (AUTHOR), Brandolini, Florencia (AUTHOR), Enet, Mariana (AUTHOR), Iacovini, Rodrigo Faria G (AUTHOR), Fassina, Rosario (AUTHOR), Flores Pacheco, Bahiá (AUTHOR), Medina, Graciela (AUTHOR), Muniz, Alejandro (AUTHOR), Pérez, Soledad (AUTHOR), Pineda, Silsa (AUTHOR), Reina, Marilyn (AUTHOR), Amparo Sánchez Medina, Luz (AUTHOR), Xavier, Juan (AUTHOR)
Publikováno v:
Environment & Urbanization. Oct2022, Vol. 34 Issue 2, p446-464. 19p.
Publikováno v:
Urbanisation; May2022, Vol. 7 Issue 1, p87-98, 12p
Publikováno v:
Educação & Realidade; 2021, Vol. 46 Issue 4, p1-26, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.