Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"Wesel, Floryt"'
Publikováno v:
Annals of Epidemiology, 24 (2014): 762-770
Purpose: Factor analysis (FA) has become part and parcel in metabolic syndrome (MBS) research. Both exploration- and confirmation-driven factor analyzes are rampant. However, factor analytic results on MBS differ widely. A situation that is at least
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1609.02313
Autor:
Saan, Marieke1 (AUTHOR) m.c.saan@uu.nl, van Wesel, Floryt1 (AUTHOR), Leferink, Sonja2 (AUTHOR), Hox, Joop1 (AUTHOR), Boeije, Hennie3 (AUTHOR), van der Velden, Peter4,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/16/2022, Vol. 17 Issue 11, p1-28. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Making it work: A qualitative evidence synthesis on students' experience with collaborative learning
Publikováno v:
Review of Education Research
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::003ce09ee3878f816d0c99d4c3980db4
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/ae524e6e-412c-4389-aab9-8afcd0057f6a
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/ae524e6e-412c-4389-aab9-8afcd0057f6a
Publikováno v:
Research Synthesis Methods. John Wiley and Sons Ltd
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::97b8538113e28acc978c11eb33c98ed8
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/9b3539e2-aa60-4e21-b1e4-c12b31fa011c
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/9b3539e2-aa60-4e21-b1e4-c12b31fa011c
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2015 Feb 01. 41(1), 48-71.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43297644
Publikováno v:
In Annals of Epidemiology October 2014 24(10):762-770
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2014 68:15-26
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.