Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Wernsing, Tara"'
Autor:
Wernsing, Tara S.
Thesis (Ph.D.)--University of Nebraska-Lincoln, 2010.
Title from title screen (site viewed April 22, 2010). PDF text: viii, 160 p. : ill. (some col.) ; 3 Mb. UMI publication number: AAT 3390666. Includes bibliographical references. Also availabl
Title from title screen (site viewed April 22, 2010). PDF text: viii, 160 p. : ill. (some col.) ; 3 Mb. UMI publication number: AAT 3390666. Includes bibliographical references. Also availabl
Externí odkaz:
http://proquest.umi.com/pqdweb?did=1966257131&sid=6&Fmt=2&clientId=14215&RQT=309&VName=PQD
Autor:
Wernsing, Tara Sallie, 1968
This paper expands the study of automatic processing in the marketing literature. An empirical study was designed to test for automatic inference making due to pictorial or verbal advertisements and prior product knowledge. The theory developed in th
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/278199
Autor:
Castaño, Nathalie, Sully de Luque, Mary F., Wernsing, Tara, Ogliastri, Enrique, Shemueli, Rachel Gabel, Fuchs, Rosa María, Robles-Flores, José Antonio
Publikováno v:
In Journal of World Business July 2015 50(3):584-597
Autor:
Clapp-Smith, Rachel, Wernsing, Tara
Publikováno v:
Journal of Management Development, 2014, Vol. 33, Issue 7, pp. 662-679.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JMD-05-2012-0063
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2012 Apr 01. 107(1), 21-34.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41476227
Publikováno v:
Journal of Management. Feb2018, Vol. 44 Issue 2, p399-411. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Behavioral Science. Mar2008, Vol. 44 Issue 1, p48-70. 23p. 1 Diagram, 4 Charts, 1 Graph.