Zobrazeno 1 - 10
of 1 460
pro vyhledávání: '"Werfhorst, H. G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thijs Bol, Ilja Cornelisz, Eddie Denessen, Melanie Ehren, Louise Elffers, Bas Klaauw, Klaauw, Leseman, Paul P. M., Jansen, Maria W. J., Inge Molenaar, Trudie Schils, Werfhorst, H. G., Inge De Wolf
Publikováno v:
De Volkskrant
Vrije Universiteit Amsterdam
De Volkskrant. De Persgroep Nederland BV
Bol, T, Cornelisz, I, Denessen, E, Ehren, M, Elffers, L, van der Klaauw, B, Leseman, P P M, Jansen, M W J, Molenaar, I, Schils, T, van de Werfhorst, H G & De Wolf, I 2021, ' Opinie: Geef nu de ontwikkeling van kinderen voorrang en laat de scholen open ', De Volkskrant . < https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-geef-nu-de-ontwikkeling-van-kinderen-voorrang-en-laat-de-scholen-open~b47f8149/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=copylink >
Vrije Universiteit Amsterdam
De Volkskrant. De Persgroep Nederland BV
Bol, T, Cornelisz, I, Denessen, E, Ehren, M, Elffers, L, van der Klaauw, B, Leseman, P P M, Jansen, M W J, Molenaar, I, Schils, T, van de Werfhorst, H G & De Wolf, I 2021, ' Opinie: Geef nu de ontwikkeling van kinderen voorrang en laat de scholen open ', De Volkskrant . < https://www.volkskrant.nl/columns-opinie/opinie-geef-nu-de-ontwikkeling-van-kinderen-voorrang-en-laat-de-scholen-open~b47f8149/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=copylink >
Het andermaal sluiten van de scholen heeft desastreuze gevolgen voor kinderen en jongeren. De vrijgemaakte miljarden om achterstanden in te halen zijn dan weggegooid geld, aldus adviesorgaan Onderwijs-OMT.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e34101875916b766ce999eb0a67de89e
https://research.vu.nl/en/publications/606d7620-353f-49f8-a01c-8e17884673b8
https://research.vu.nl/en/publications/606d7620-353f-49f8-a01c-8e17884673b8
Autor:
Gruber, Marc1 (AUTHOR) marc.gruber@epfl.ch, Dencker, John C.2 (AUTHOR) j.dencker@northeastern.edu, Nikiforou, Argyro3 (AUTHOR) argnik@dtu.dk
Publikováno v:
Academy of Management Journal. Apr2024, Vol. 67 Issue 2, p382-406. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Strømme TB; Centre for the Study of Professions, Oslo Metropolitan University, Oslo, Norway., Wiborg ØN; University of Oslo, Oslo, Norway.
Publikováno v:
The British journal of sociology [Br J Sociol] 2024 Sep; Vol. 75 (4), pp. 400-419. Date of Electronic Publication: 2024 Apr 04.
Autor:
Fakkel M; Department of Interdisciplinary Social Science, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands., Peeters M; Department of Interdisciplinary Social Science, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands., Branje S; Department of Youth & Family, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands., Stevens GWJM; Department of Interdisciplinary Social Science, Utrecht University, Utrecht, The Netherlands.
Publikováno v:
Journal of adolescence [J Adolesc] 2024 Aug 18. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 18.
Autor:
Lorijn SJ; Department of Sociology, University of Groningen, Groningen, The Netherlands., Laninga-Wijnen L; Department of Developmental Psychology, INVEST Flagship, University of Turku, Turku, Finland., Ryan AM; Combined Program in Education and Psychology, University of Michigan, Ann Arbor, Michigan, USA.
Publikováno v:
Journal of research on adolescence : the official journal of the Society for Research on Adolescence [J Res Adolesc] 2024 Aug 07. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 07.
Autor:
Xu, Rongrong1 (AUTHOR), Song, Yingquan1 (AUTHOR) songyingquan@pku.edu.cn, Lu, Chunling2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Chinese Sociological Review. May2024, p1-31. 31p. 6 Illustrations, 10 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.