Zobrazeno 1 - 10
of 96
pro vyhledávání: '"Wentzel K"'
Autor:
Wentzel, K.1 (AUTHOR), Peguero, J.2 (AUTHOR), Kummar, S.3 (AUTHOR), Lorusso, P.4 (AUTHOR), Mehnert, J.M.5 (AUTHOR), Spira, A.I.6 (AUTHOR), Naing, A.7 (AUTHOR), Hamid, O.8 (AUTHOR), Mehmi, I.9 (AUTHOR), Benhadji, K.10 (AUTHOR), Alland, L.11 (AUTHOR), Hu, X.12 (AUTHOR), Xiao, H.13 (AUTHOR), Bao, X.14 (AUTHOR), Chen, J.15 (AUTHOR), Gong, Y.16 (AUTHOR), Liu, X.S.17 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Oncology. 2024 Supplement 2, Vol. 35, pS680-S681. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sharma, M.R., Subbiah, V., Shapiro, G., Pal, S.K., Agarwal, N., Wentzel, K., Fang, B., Zhang, N., Schwickart, M., Wang, Z., Curran, D., Patnaik, A.
Publikováno v:
In Annals of Oncology September 2022 33 Supplement 7:S760-S760
Autor:
Simamkele Bokolo, Suzanne Mabaso, Wentzel Kruger, Preethi Mistri, Laura Schmucker, Candice Chetty-Makkan, Sophie J S Pascoe, Alison Buttenheim, Harsha Thirumurthy, Lawrence Long
Publikováno v:
PLOS Global Public Health, Vol 4, Iss 8, p e0003465 (2024)
Expanding free HIV testing service (HTS) access to include private clinics could increase testing rates. A donor funded programme, GP Care Cell, offered free HIV testing at selected private doctor-led clinics but uptake was low. We investigated wheth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16514d4e4410490ca164e247e169941a
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education. May2013, Vol. 5 Issue 1, p19-25. 8p.
Autor:
Maart, R.1 rmaart@uwc.ac.za, Mostert-Wentzel, K.2
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education. May2016, Vol. 8 Issue 1, p69-71. 3p.
Autor:
Wubbels, Th., Brekelmans, J.M.G., Mainhard, T., den Brok, P.J., Tartwijk, van, J.W.F., Wentzel, K., Ramani, G.
Publikováno v:
Handbook of social influences in school contexts: social-emotional, motivation, and cognitive outcomes, 127-142
STARTPAGE=127;ENDPAGE=142;TITLE=Handbook of social influences in school contexts
STARTPAGE=127;ENDPAGE=142;TITLE=Handbook of social influences in school contexts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::c0b3f214b825427685f5fdb324324a93
https://research.tue.nl/nl/publications/2b914087-407e-4184-87ad-96d366b70039
https://research.tue.nl/nl/publications/2b914087-407e-4184-87ad-96d366b70039
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.