Zobrazeno 1 - 10
of 1 869
pro vyhledávání: '"Wenner L"'
Autor:
Gantz W; The Media School, Indiana University, Bloomington, IN, USA., Wenner L; College of Communication & Fine Arts, Loyola Marymount University, Los Angeles, CA, USA.
Publikováno v:
The American behavioral scientist [Am Behav Sci] 2023 Sep; Vol. 67 (10), pp. 1194-1211. Date of Electronic Publication: 2022 Aug 25.
Autor:
Wenner, L
—Review the discussion of previous paper theory [9] “Wenner, L (2018)” by expanded hypothesis reasoning with minimal mathematics and test hardware options. Both Einstein [1] and Planck [3] remain valid in this paper while explaining additional
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3bf6d4573689054c23682b306b96a9c4
Autor:
Hardin, Marie, Billings, Andrew C.
Publikováno v:
Communication & Sport; Dec2024, Vol. 12 Issue 6, p963-966, 4p
Autor:
Knight SL; JoAnne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, TX, USA., Hale RL; JoAnne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, TX, USA., Chisholm LJ; JoAnne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, TX, USA., Moss P; JoAnne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, TX, USA., Rolf C; JoAnne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, TX, USA., Wenner L; JoAnne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, TX, USA.
Publikováno v:
International journal of nursing education scholarship [Int J Nurs Educ Scholarsh] 2021 Nov 03; Vol. 18 (1). Date of Electronic Publication: 2021 Nov 03.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wenner L (AUTHOR)
Publikováno v:
MEDSURG Nursing. Apr2007, Vol. 16 Issue 2, p101-104. 4p.
Autor:
Zhou, Yujin1 (AUTHOR), Chen, Qiuhuan1 (AUTHOR), He, Dong1 (AUTHOR), Cheng, Yu2 (AUTHOR), Peng, Xiaowei1 (AUTHOR) pengxiaowei027@126.com
Publikováno v:
Scientific Reports. 10/15/2024, Vol. 14 Issue 1, p1-15. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robinson R; About the Authors The authors are affiliated with the Joanne Gay Dishman School of Nursing, Lamar University, Beaumont, Texas. Ruthie Robinson, PhD, RN, CNS, FAEN, CEN, NEA-BC, is director of graduate nursing studies. Gina Hale, PhD, RN, CNE, is director of retention and recruitment. Iva Hall, PhD, RN, is director of undergraduate nursing studies. Stacey Knight, DNP, RN, CNE, is articulation coordinator. Britton Melancon, BSN, RN, a staff nurse at Baptist Hospitals of Southeast Texas, Beaumont, was a student when this article was written. Patti Moss, MSN, RN, is assistant professor. Cynthia K. Stinson, PhD, APRN, CNS, RN-BC, is school of nursing chair. Lori Wenner, MSN, RN, is an instructor. For more information, contact Dr. Robinson at ruthie.robinson@lamar.edu., Hale G, Hall I, Knight S, Melancon B, Moss P, Stinson CK, Wenner L
Publikováno v:
Nursing education perspectives [Nurs Educ Perspect] 2020 Jul/Aug; Vol. 41 (4), pp. 265-266.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.