Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Wen Yongpeng"'
Publikováno v:
Jixie qiangdu, Vol 40, Pp 165-170 (2018)
Based on the urban railway transportation vehicle wheel,three kinds of typical wheel plate( straight plate,single S plate and double S plate) were set up. The study presents the calculation method of structure load and thermal load of the urban r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3740d21346094d78ac7f4989c6a07b59
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 296, p 01008 (2019)
To design the optimal sleeper spacing of the track and reduce the vertical vibration of the rail, the influence of the sleeper spacing on the rail vibration is analysed in the vehicle-track vertical coupling model. By comparing the effects of vehicle
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/34ce5d7e9dce48c0ab0feacc341c96f4
Publikováno v:
MATEC Web of Conferences, Vol 296, p 01010 (2019)
To reduce the bounce and the pitch vibration of carbody, a vertical dynamic model for urban rail vehicles is established to analyze the vibration response of the carbody in the low frequency range. In this paper, different methods of single-degree-of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/beaacb42538b490e9eeaee6dff67cd70
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shang, Huilin, Wen, Yongpeng
Publikováno v:
In Theoretical and Applied Mechanics Letters 2013 3(6)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the American Ceramic Society; Jun2022, Vol. 105 Issue 6, p3774-3785, 12p, 1 Color Photograph, 1 Black and White Photograph, 1 Diagram, 5 Charts, 5 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering. 56:191
Publikováno v:
Journal of Mechanical Engineering. 56:184