Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Wema, Evans F"'
Autor:
Wema, Evans F.1 (AUTHOR) wemafr@gmail.com
Publikováno v:
Information Development. Sep2024, Vol. 40 Issue 3, p398-413. 16p.
Autor:
Danda, Daudi Hamisi1 (AUTHOR) dedanda2012@gmail.com, Wema, Evans F.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Alexandria. Aug2024, Vol. 34 Issue 1/2, p46-70. 25p.
Autor:
Wema, Evans F.
The aim of the research was to develop a training course that inculcated infonnation literacy that could be implemented by staff at the University of Dar es Salaam library (Tanzania), in order to provide students with appropriate infonnation literacy
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.443568
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haji, Juma Abeid1, Wema, Evans F2 wemafr@gmail.com
Publikováno v:
Alexandria. Dec2023, Vol. 33 Issue 1-3, p31-48. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kazoka, James E., Wema, Evans F.
Publikováno v:
University of Dar es Salaam Library Journal; Vol. 16 No. 1 (2021); 38-55
The study examined the factors influencing integration of Web 2.0 technologies in teaching and learning in three universities in Tanzania. Specifically, the study aimed to examine the extent to which Web 2.0 technologies are used in performing academ
Autor:
Wema, Evans F.
Publikováno v:
University of Dar es Salaam Library Journal; Vol 13, No 2 (2018); 80-96
This paper reports on a study conducted at the University of Dar es Salaam library to determine whether or not library customers are satisfied with services related to access and use of electronic resources. A total of 70 postgraduate students filled
Autor:
Wema, Evans F.1 (AUTHOR) wemafr@gmail.com
Publikováno v:
IFLA Journal. Dec2021, Vol. 47 Issue 4, p559-569. 11p.
Autor:
Wema, Evans F.1, Nawe, Julita2
Publikováno v:
Information Development. Sep2000, Vol. 16 Issue 3, p155-163. 9p.