Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Welsh, Cynthia A."'
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2020 Jan 01. 82(1), 43-48.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26909435
Autor:
Alshareef, Mohammed A., Almadidy, Zayed, Baker, Tiffany, Perry, Arie, Welsh, Cynthia T., Vandergrift, William A., III
Publikováno v:
In World Neurosurgery December 2016 96:403-409
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÖCAL, Türkan, WELSH, Cynthia, DURGUNOĞLU, Aydın, WINBIGLER, Mathew, EDWARDSON, Cynthia, MUELLER, Rachel, SAGMOE, Sarina
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 2 61-71
Yıldız Journal of Educational Research
Yıldız Journal of Educational Research
Bu çalışmanın amacı harmanlanmış öğrenme yöntemiyle işlenen bir fen konusunun ortaokul öğrencileri üzerindeki etkilerini araştırmaktır. Amerika’da, çoğunluğu düşük sosyoekonomik düzeylerden gelen yedinci sınıf öğrenciler
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::afc797d643e27054b9618888d5c7f4dc
https://dergipark.org.tr/tr/pub/yjer/issue/68162/1060581
https://dergipark.org.tr/tr/pub/yjer/issue/68162/1060581
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Investigative Medicine High Impact Case Reports; 1/25/2022, Vol. 10, p1-5, 5p