Zobrazeno 1 - 10
of 6 868
pro vyhledávání: '"Well, Henry"'
Autor:
WELL, HENRY
Publikováno v:
Columbia Regional Business Report. Apr2024, Vol. 17 Issue 4, p23-23. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tully, Shawn
Publikováno v:
Fortune. 2024 Special Digital Issue, p52-59. 8p. 2 Color Photographs, 2 Graphs.
Autor:
Browne, Teri, Ahinee Amamoo, Patzer, Rachel, Krisher, Jenna, Well, Henry, Gander, Jennifer, Pastan, Stephen
Focus Group Interview Guide. This is the interview guide used for all of the focus groups in this study. (DOCX 14Â kb)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0070e40174e28528201d8d1c7baa60f7
Autor:
Wang, Sai1 (AUTHOR), Yue, Yuanyi2 (AUTHOR), Wang, Xueqing2 (AUTHOR), Tan, Yue2 (AUTHOR), Zhang, Qiang3 (AUTHOR) cmusjzq2808@126.com
Publikováno v:
Aging Cell. Oct2024, Vol. 23 Issue 10, p1-14. 14p.
Implementing Ecological Momentary Assessment in Audiological Research: Opportunities and Challenges.
Autor:
Schinkel-Bielefeld, Nadja1 nadja.schinkel-bielefeld@wsa.com, Burke, Louise2, Holube, Inga3,4, Iankilevitch, Maria5, Jenstad, Lorienne M.6, Lelic, Dina7, Naylor, Graham2,8, Singh, Gurjit9,10,11, Smeds, Karolina12, von Gablenz, Petra3,4, Wolters, Florian12, Yu-Hsiang Wu13
Publikováno v:
American Journal of Audiology. Sep2024, Vol. 33 Issue 3, p648-673. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evangelical Review of Theology. May2024, Vol. 48 Issue 2, p101-111. 11p.
Autor:
آزاده غضنفری1 st_ghazanfari@riau.ac.ir, خلیل میرزایی2 mirzaeei_khalil@riau.ac.ir, معصومه رشاد2 reshad@riau.ac.ir
Publikováno v:
Journal of Psychological Science. 2024, Vol. 23 Issue 134, p451-468. 18p.