Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Weliweriya, Nandana"'
This work examines student meaning-making in undergraduate physics problem-solving. We use a social semiotic perspective to sketch a theoretical framework. The social semiotic approach focuses on all types of meaning-making practices that are accompl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1808.02866
Mastering problem solving requires students to not only understand and apply physics concepts but also employ mathematics and mathematical representations (sketches, diagrams, graphs, gestures, equations and spoken language) skillfully. As part of a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.04624
Pencasts are videos of problem solving with narration by the problem solver. Pedagogically, students can create pencasts to illustrate their own problem solving to the instructor or to their peers. Pencasts have implications for teaching at multiple
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1703.09349
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The Mathematization project investigates students' use of mathematical tools across the undergraduate physics curriculum. As a part of this project, we look at intermediate mechanics students' written homework solutions to understand how they use the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1611.02262
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.