Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Welin E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hege, I, Sobocan, M, Anderson, L, Georg, C, Härtl, A, Jaensson, M, Knez, J, Ledinek, Z, Lison, S, Pers, M, Petreski, T, Szopa, M, Schlegel, C, Uhrmacher, L, Wagner, F, Wagner von Hoff, D, Welin, E, Wiegleb Edstrom, D
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20210916-20210917; Zürich, Schweiz; DOCV02-01 /20210915/
Background: Clinical reasoning (CR) is a fundamental and complex set of abilities health profession students have to acquire during their education. Despite the importance of clinical reasoning for the workplace and patient safety, there is still a l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::445e444444aeb26ef235281de298239f
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/files/89899/89899.pdf
https://opus.bibliothek.uni-augsburg.de/opus4/files/89899/89899.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Geologiska Foereningan i Stockholm. Foerhandlingar; Dec1993, Vol. 115 Issue 4, p285-296, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.