Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Welensky, R."'
Autor:
Lee, E. Y., de Lannoy, L., Li, L., de Barros, M. I. A., Bentsen, P., Brussoni, M., Fiskum, T. A., Guerrero, M., Hallås, B. O., Ho, S., Jordan, C., Leather, M., Mannion, G., Moore, S. A., Sandseter, E. B. H., Spencer, N. L. I., Waite, S., Wang, P. Y., Tremblay, M. S., Adams, M. L., Alden, C., Aubert, S., Beaudry, M. C., Berrigan, F., Champkins, A., Cordovil R., McKinnon-Côté, E., Daigle, P., Demchenko, I., Ellinger, J., Faulkner, G., Halsall, T., Harvey, D., Hunter, S., Irvine R., Jones, R., Johnstone, A., Kjellsson, A. W., Lacoste, Y., Larimore, R. A., Larouche, R., Lopes, F., Lynch, Helen, Mall, C., Manyanga, T., Martin, A., Molenaar, G., Morrison, S. A., Mota, J., Nikiforidou, Z., Parrington, A., Parsons, K., Point, M., Pyper, S., Ritchie, S. D., van Rooijen, M., Scoon, V., Standage, M., Stone, M., Truong, S., Uddin, R., Silva, D. A. S., Vanderloo, L. M., Welensky, R., Wentzell, E., Winje, A ., Zeni, M., Zorica, M.
Publikováno v:
1-20.
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity
20.
International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity
20.
Background A recent dialogue in the field of play, learn, and teach outdoors (referred to as “PLaTO” hereafter) demonstrated the need for developing harmonized and consensus-based terminology, taxonomy, and ontology for PLaTO. This is important a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::97985f90f6a28e9deb6046f058b45828
https://hdl.handle.net/10468/13551
https://hdl.handle.net/10468/13551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.