Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Weist, Elizabeth M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice, 2014 Jul 01. 20(4), 371-374.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48516790
Autor:
Gebbie, Kristine M., Weist, Elizabeth M., McElligott, John E., Laura A., Biesiadecki, Gotsch, Audrey R., Keck, C. William, Ablah, Elizabeth
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice, 2013 May 01. 19(3), 224-230.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48566838
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Neubauer, Leah C., Merzel, Cheryl, Weist, Elizabeth M., Corvin, Jaime A., Forsman, Allan, Fraser, Jacquie, Henderson, Heather L., Hinyard, Leslie J., Opacich, Karin J., Runnerstrom, Miryha G.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
This paper presents a conceptual framework and critical considerations for the scholarship of teaching and learning (SoTL) in academic public health. Academic education for public health has undergone significant transformation over the last two deca
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works-2/78
Autor:
Shortell, Stephen M.1, Weist, Elizabeth M. eweist@asph.org, Sow, Mah-Sere Keita2, Foster, Allison2, Tahir, Ramika2
Publikováno v:
American Journal of Public Health. Oct2004, Vol. 94 Issue 10, p1671-1674. 4p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.