Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Weissman, Adam S."'
Autor:
Weissman, Adam S., Bates, Marsha E.
Publikováno v:
In Research in Autism Spectrum Disorders 2010 4(4):670-680
Publikováno v:
In Cognitive and Behavioral Practice 2009 16(4):408-419
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This edited volume bridges the gap between basic and applied science in understanding the nature and treatment of psychiatric disorders and mental health problems. Topics such as brain imaging, physiological indices of emotion, cognitive enhancement
Autor:
Barnett, Ross T.
In this book, an evidence-based approach to dietary and lifestyle medicine is taken. An approach known as'epidemiology-based health promotion,'which compiles and presents available evidence that could help physicians, other healthcare professionals a
Autor:
Linda A. Reddy, Adam S. Weissman, James B. Hale, LeAdelle Phelps, Heather Aggazi, Kathleen Armstrong, Carrie E. Bearden, Justin J. Boseck, Deborah E. Budding, Susanna W. Chang, Emilie Crevier-Quintin, Andrew S. Davis, Tina Drossos, Jonelle Ensign, Lara J. Farrell, Steven G. Feifer, Richard Gallagher, Jason Hangauer, Scott J. Hunter, Leonard F. Koziol, Carmen Lukie, William S. McAllister, Joseph O'Neill, Mathieu Pilon, Gurmal Rattan, Elizabeth L. Roberds, David Rosenberg, Jennifer Rosenblatt, Elizabeth Schilpzand, Andrea N. Schneider, Jean Séguin, Matthew W. Specht, Erin L. Steck-Silvestri, Joanna Thome, Patricia D. Walshaw, Allison Waters, Alan S. Weissman
This is the first comprehensive text that bridges the gap between neuropsychological assessment and intervention for children and adolescents with common emotional and behavioral disorders. This is a timely and important issue as clinical researchers